2013. április 20., szombat

Részlet a következő fejezetből

Sziasztok!
 Úgy döntöttem, hogy mostantól hozok részletet a következő fejezetből. Remélem ezzel a kíváncsiságotokat tudom növelni! ;)
Puszi: Nixypixy
 
7.fejezet:Félelem 
 - Ha ez vicc akart lenni, akkor nagyon rossz poént választottál – mondtam két perc néma csend után.
        -Nem az volt – hangja határozott volt, de ahogy bele néztem a szemébe láttam, hogy fél.
        -Nem lehet, hiszen vámpírok nem léteznek –keresnem kellett erre az egészre valami racionális magyarázatot. A vámpíros elméletet nem volt képes elfogadni az agyam.
        -Sajnálom, de ez az igazság –ahogy kimondta eltűnt a szemem elől, majd a hátam mögött termett, és a fülembe suttogott –de nem kell félned.
        -Most… -nyeltem egy nagyot, hogy fojtatni tudjam –bántani fogsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése